Artikelomschrijving
Dit Zebra OneCare Special Value servicecontract dekt het herstel van problemen aan het apparaat door normale slijtage, inclusief functionele defecten door eventuele fouten in de fabricage. De doorlooptijd van de reparatie is 5 werkdagen na ontvangst op het reparatiecentrum. Je dient zorg te dragen voor verzending naar het reparatiecentrum, verzending van het reparatiecentrum terug naar jou is gratis. Daarnaast heb je gedurende de looptijd van het service contract, tijdens kantooruren recht op technische ondersteuning per telefoon.
Dit OneCare Special Value service contract geeft je ook toegang tot Zebra’s Device Diagnostics Tool waarmee je statistieken kunt inzien van draadloze netwerk verbindingen, geheugen en de accu waardoor je de juiste diagnose kunt stellen bij eventuele problemen. Hierdoor ben je in staat de meeste problemen zelf op te lossen. Daarnaast heb je toegang tot LifeGuard™ voor Android™ waardoor je beschikt over de laatste software updates en beveiligingsupdates.
Let op: Deze service optie is alleen te gebruiken bij een bestaand servicecontract en dient te worden aangeschaft voordat het bestaande servicecontract verloopt.
Let op: Dit Zebra OneCare SV service contract dekt geen accidentele schade aan het toestel! Mocht het apparaat toch onverhoopt vallen waardoor het scherm of de behuizing is gebroken, dan heb je met dit servicecontract wel recht op een Flat Rate Repair (FRR). Met de Flat Rate Repair van Zebra kun je het apparaat laten herstellen voor een vast bedrag per incident (zie 'Accessoires' hieronder).
Documenten